هولدرهای بیت کوین به صورت بی سابقه ای در حال خروج ارز خود از صرافی ها هستند

هولدرهای بیت کوین به صورت بی سابقه ای در حال خروج ارز خود از صرافی ها هستند

1401/05/31

همانطور که توسط Arcane Research در یک توییت اخیراً منتشر شده گزارش شده است، سرمایه‌گذاران بیت‌کوین به طرز دیوانه‌واری ذخایر خود را از صرافی‌های رمزنگاری خارج می‌کنند. Glassnode نیز اضافه کرده است که موجودی بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین حد در چهار سال گذشته رسیده است.

خروج بی سابقه ی بیت کوین از صرافی ها


تیم تحقیقاتی Arcane اخباری در مورد جریان های خالص مبادله ای که از ابتدای سال بررسی کرده اند را منتشر می کند. این توییت یک دلیل محتمل برای این موضوع را ذکر می کند و آن سقوط وام دهندگان ارزهای دیجیتال بزرگ Celsius, Babel Finance و Vauld پس از تجربه مشکلات نقدینگی در اوایل تابستان گذشته است.. این توییت می‌گوید که کاربران به صورت بی‌سابقه ای بیت‌کوین را از صرافی‌ها خارج می‌کنند. علاوه بر این، Arcane Research اشاره می کند که مشکلات وام دهندگان آسیب جدی به کاربران وارد کرده است و ممکن است آن ها اعتماد خود را به صرافی های رمزنگاری از دست بدهند.

در ماه ژوئن، 119000 بیت کوین از صرافی ها خارج شد. در ماه جولای هولدرها 96000 بیت کوین برداشت کردند و در ماه آگوست تاکنون نیز 65000 بیت کوین خارج شده است. قبل از تابستان، بیشترین مقدار بیت کوینی که از صرافی ها برداشته شد، در مجموع 71000 سکه بود.

بر اساس گزارش گلس‌نود، موجودی بیت‌کوین در صرافی‌های رمزنگاری متمرکز به ۲,۳۴۲,۲۰۲.۸۳۷ رسیده است.


shape